The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

23/2

Publicerad 2013-02-23 14:31:35 i

Idag har jag skrivit på mitt kandidatarbete på förmiddagen. Det gick väldigt bra och jag är nästan klar med huvudtexten. I alla fall så som det känns nu, det kan hända att jag måste lägga till eller ändra avsnitt om det blir konstigt på slutet. Men just nu känns det bra.

Därför tog jag mig en paus och åkte ner på stan en sväng. Jag har varit så sugen på jasminte i flera dagar och nu fick jag äntligen chansen att åka ner och köpa det. Jag passade även på att köpa lite börjar så jag kan unna mig en god smoothie till kvällen.

Jag fick en sån fin bild på Cyra från Henrik idag, hon åker skoter för första gången. Henrik hälsar att hon sitter snällt och lugnt.

Nu ska jag återgå till skolarbetet och försöka göra klart ännu en bit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela