The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Ny tröja

Publicerad 2013-07-26 18:29:44 i Allmänt

Jag brukar inte skriva om mode men jag gör ett undantag idag. Häromdagen tog jag på mig en gammal utnött tröja, som jag dock alltid har tyckt så mycket om. Jag tog den till jobbet för jag har inte haft hjärta att slänga den och jag byter ändå om på jobbet.

Så jag jobbade och efter jobbet åkte jag utan att tänka på det ner på stan. Väl på stan inser jag att alla är sommarfina och ser så moderiktiga ut. Jag märker då samtidigt att den fina tröjan som jag tyckt så mycket om inte längre finns. Jag har ju på mig ett utnött linne med minst 10 hål i tyget. Den är helt enkelt slut.

Jag skäms och inser att det enda att göra är att börja leta efter en ny tröja att köpa på stört!! Efter ganska många affärer hittar jag äntligen en som jag kan tänka mig att köpa. Jag köper den (och dessutom 2 tröjor till) och byter om direkt i butiken. Sedan blev det ett par blåa shorts till och här ser ni resultatet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela