The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Trevliga stunder

Publicerad 2013-02-14 15:18:27 i

Nu känns det som att det börjar bli lite mer positivt i mitt liv igen. Jag har på bara några dagar fått tillbaka 2 tentor och båda var godkända :-) sedan har jag dessutom fått sommarjobb! Det känns jättebra, få ut och pröva mina förvärvade kunskaper och tjäna lite pengar. Det var ju längesen jag jobbade nu.

Nu ska jag gå tillbaka till skolan och fortsätta med ett grupparbete.


Vi går igenom artiklar, några jobbigare än andra...

Kommentarer

Postat av: Malin J

Publicerad 2013-02-21 13:59:15

Vad härligt att höra! Var ska du sommarjobba någonstans och med vad??

KRAM från Malin

Svar: Jag ska jobba som officiell assistent på alviks slakteri och besiktiga kött. Kram
theflyingvet.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela