The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

En bloggs skapelse

Publicerad 2010-08-19 11:03:27 i Allmänt

Nu har turen åter igen kommit till mig att skriva på en blogg. Det känns roligt och spännande men också lite läskigt. Det medför ett stort ansvar att hålla den uppdaterad och fånga läsarnas intresse. Anledningen till att bloggen startas är för att mina kära vänner på Arvidsjaur Ryttarförening ville det, speciellt Malin som inte kunde sluta tjata ;-)

När jag kom hem funderade jag på det och kom fram till att det var en ganska bra idé så att även mina andra vänner och speciellt pojkvännen kan följa mitt dagliga liv mer än på telefon.

Det kommer nog ta ett tag innan jag känner mig bekväm med skrivandet och tills det blir en vardag men ni får ha lite tålamod.

Kram Hanna

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-08-20 12:33:45

Det är tur att man tjatar lite... Skönt att vi nu kan hålla lite koll på dig. KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela