The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Fixardag

Publicerad 2010-08-27 10:10:17 i Allmänt

Idag är det en stor fixardag. Jag har tagit på mig att göra inbjudningskort till pappas fest i höst så det ska fixas idag, och till det behöver jag nya papper och mer färg till skrivaren. Så jag måste ner på stan, men det gör inte så mycket. Jag tycker det är väldigt roligt att gå på stan numer, mycket roligare än innan jag flyttade till norrland. Det finns så mycket att se på och så mycket folk. Nu känner jag mig som en riktig lantis men det är väl kanske det jag har varit ett tag.

Samtidigt som jag gör korten så håller jag på och bakar och så ska jag lämna in kemtvätt och beställa linser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela