The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Måndag

Publicerad 2010-08-23 19:30:21 i Allmänt

Dagen började lugnt med sovmorgon. Det hade jag tänk iaf men så blev det icke. Familjen som skulle till jobb och skola var alldeles för ljudliga och jag vaknade vid 7-tiden. Försökte somna om men det gick inte. Låg en liten stund men gick upp före 8.


Sedan tillbringade jag förmiddagen med att bara vara och umgicks med mamma. Vid lunch åkte jag ner på stan och besökte optikern, åkte hem och lagade mat med brorsan.


Sedan försökte jag reda ut lite av flyttkaoset. Jag hittade lite prylar jag ska ha med mig till Uppsala och konstaterade att det mesta användbara naturligtvis låg i lådorna längst ner. Puh... Anders var snäll och hjälpte mig så det gick trots allt ganska bra. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och umgås med brorsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela