The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Nytt hem

Publicerad 2010-08-26 17:58:14 i Allmänt

Idag fick jag hjälp av mamma att flytta in i mitt nya rum. Det gick fort och lätt, bara en säng ett skrivbord och lite kläder. Lite tomt men fullt tillräckligt för att räcka en månad innan jag flyttar till min nya bostad. Rummet var trevligt men så himla litet. Jag hade tänkt ta en bild men tyvärr hade batteriet till min kamera tagit slut innan jag kom till Uppsala. Det var trevligt att vara tillbaka i Uppsala, denna gång inte som besökare utan som inflyttande. Mamma och jag åt lunch på stan, det var riktigt god mat. Men servicen var usel, det tog hur lång tid som helst innan vi ens fick dricka eller betala.

Nu drar skolan igång på måndag och det börjar kännas lite pirrigt, jag var förbi biblioteket idag så jag har hunnit låna första kursboken. Det känns bra. Då kan jag köpa den sen och jag gillar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela