The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Packning och åter packning

Publicerad 2010-08-21 22:17:56 i Allmänt

Idag började dagen med tidig uppstigning trots att det var lördag och en tur till Piteå för att hämta en släpvagn. Det är tur och retur ca 26 mil. Ganska långt bara för att hämta ett släp. Resten av dagen har jag spenderat med att packa, jag har packat massor med flyttlådor och även packat släpet inför resan i morgon. Jag är riktigt trött nu! Som tur var har Henrik och mina snälla kollegor burit alla lådorna. 

Eftersom jag kan uppdatera bloggen från telefonen så har jag tänk uppdatera den vartefter jag kommer längre på min resa. Så ni kan följa mig här i morgon om ni vill! Jag beräknar att det ska ta ca 13 h att köra de 86 milen med släpvagn. Så det blir en riktigt långkörare om ni vill :-)

Nu väntar en kort natts sömn i en tom lägenhet innan färden går söderut tidigt i morgon bitti.

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2010-08-22 02:59:21

När ska du upp? Snart kanske jag väcker dig!=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela