The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Regn

Publicerad 2010-08-24 12:12:37 i Allmänt

Idag har det varit grått och regnigt mer eller mindre hela dagen. Det är trist för många och det blir tråkigt och blött att gå ut. Men jag kan ändå inte låta bli att njuta när regnet smattrar mot rutan och man har en helt godkänd anledning att bara vara inne och mysa. Idag har det blivit bakning och de första kakorna håller på att gräddas i ugnen. Därefter väntar brödbakning innan det är dags att börja förbereda middagen med färsk hembakad pasta, mums! Allt detta har jag förmånen att göra medan regnet faller ute och jag kan bara njuta. Men självklart vill jag inte ha regn hela hösten.

Bara då jag måste baka eller plugga :-)

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2010-08-25 10:05:35

Regn och plugg är en bra kombination! Regn och höstmys också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela