The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Resan söderut

Publicerad 2010-08-22 23:04:10 i Allmänt

När jag skriver detta sitter jag i mammas och pappas bil och vi har precis mötts på en rastplats vid namn Mosjön. Då hade jag kört ca 37 mil själv och det var underbart att få se mamma, pappa och brorsan igen. Även om det inte var så längs sedan vi sågs sist så kändes det så skönt. Jag tror inte jag visste innan jag flyttade upp hur mycket min familj betyder för mig. Därför känns det så skönt att flytta närmare dem och bara vetskapen om att jag kan umgås med dem på ett enkelt sätt känns så lättande.


Nu har vi kommit fram och allt är urpackat ur bilarna och släpet. Tack hela familjen som hjälpte till. Efter det blev det kräftkalas. Det var mycket gott efter många timmar i bilen. Som tur var hann jag lämna tillbaka släpet idag så imorgon väntar en underbart efterlängtad sovmorgon.


Men alla mynt har en baksida och i detta fall var det att flytta ifrån Henrik, det var så fruktansvärt att starta bilen och köra ifrån honom ,jag saknar honom redan så mycket. Jag undrar hur lång tid det tar innan man har vant sig vid ett distansförhållande, om man ens kan vänja sig?

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-08-22 23:41:15

Usch vad hemskt att du inte är här hos oss mer men jag är glad för din skull att du får vara nära familjen. Kram kram

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-08-23 19:33:17

Ja, jag saknar er så! Jag såg schemat för de nya ridgrupperna och så fanns inte jag med. Det kändes jättekonstigt. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela