The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Slänga skräp, tvätta, handla och äta kräftor

Publicerad 2010-08-19 18:45:26 i Allmänt

Nu är det full rulle...

Efter jobbet idag har jag gjort en massa ärenden. Jag var tvungen att åka till återvinningen med grejor som jag inte vill ta med till Uppsala. Det är en gammal vit hotell-TV, tillhörande fjärrkontroll, en rangligt litet bord, kartonger och annat skräp. Efter det har jag köpt öl, mat och lite överraskningar.
Jag försökte kolla på kläder att köpa för presentkortet jag fick av vännerna på ARF men ack det gick inte. Butiken hann stänga innan jag kom dit. Så är det ofta i Arvidsjaur, alla affärer tror att folk är lediga så jobbar man lite senare är det nästan omöjligt att hinna med flera ärenden. Nu får jag se om jag hinner kolla på kläder i morgon. Annars tar jag det nästa gång jag kommer och hälsar på.

Nu håller jag på och tvättar och samtidigt ska jag äta kräftor med Henrik. Aiko får naturligtvis vara med men han gillar inte skaldjur.

Kräftorna!

Aiko vill inte äta kräftor.


Kram Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela