The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Kommentarer

Postat av: Team Abdulla

Publicerad 2010-08-20 09:31:43

Den fanns ju en gång en serie som hette "Doktorn kan komma" så jag tror på ditt koncept: The flying vet!

Oj, vad jag hoppas det ska gå bra för dig OCH jag kommer att sakna dig! Faktiskt riktigt mycket. Du är en jättefin tjej!

Kramar!/Mammma Helene

Ps!Har fått dit mobilnummer av Liza, vi kan väl höras?

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-08-20 10:00:10

Tack vad du är snäll! Det var faktiskt därifrån inspirationen kom, the flyging doctors. Jag kommer sakna dig med. Du har betytt så mycket för mig under den här tiden. Vi ska absolut höras! KRAMAR

Postat av: Karin

Publicerad 2010-08-20 12:56:44

Tänk att jag kom på samma titel till din blogg=) Kul att du börjat blogga!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela