The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Genetik i skolan och förkylning hemma

Publicerad 2010-12-09 08:55:49 i Allmänt

Nu har vi börjat med genetik i skolan, det är det sista vi ska gå igenom innan tentan. Det är än så  långe ganska kul och inte speciellt svårt, förhoppningsvis fortsätter det på det sättet. Vi har föreläsningar fram till på tisdag och sedan väntar ca 1 veckas inläsning innan vi skriver tentan den 22 december. Jag hoppas verkligen att den går bra, det vore så skönt att kunna gå på jullov och känna att den har gått bra.

Jag börjar tyvärr bli förkyld igen, jag har börjat hosta lite och känner mig trött, det är lite tråkigt, jag har ingen lust att bli sjuk, speciellt inte när jag måste tentaplugga.

I em ska jag på rundvandring på SVA (Sveriges veterinärmedicinska anstalt), det ska bli intressant att se vad du gör där och hur de jobbar. Det är ju där bland annat alla vargarna hämnade efter höstens jakt.

Nu ska jag gå upp och äta frukost och sedan ska jag städa lite innan jag måste gå till skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela