The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

pluggperiod

Publicerad 2010-12-15 15:54:58 i Allmänt

Nu har pluggperioden inför tentan infunnit sig. Vi har en veckas inläsningen innan det är dags för tentan. Jag har idag läst metabolism och genetik och i morgon ska jag fortsätta med ...ja vadå?... Det har inte bestämt än men det löser sig säkert, det är inte direkt brist på saker att läsa på.

Men jag har inte så jättemycket motivation idag men jag har ändå lyckats plugga ganska många timmar. Men det är ju så mycket roligare att kolla in fröer till kolonilotten, plantera om blommor, fika, diskutera julgodis med korridorsgrannarna eller städa frysen.

Nu väntar lite matlagning innan jag ska hitta på något annat att göra så jag slipper plugga med idag :-)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-12-15 19:27:07

Hej Hanna. Jag ser att du har skrivet en hel massa som jag inte har hunnitn läsa förut. Jag har jobbat så många timmar den här veckan. Ida var vi på stan och fikade med 5 från jobbet. Detvar skoj. Kramar mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela