The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Snart är det jul

Publicerad 2010-12-20 16:22:19 i Allmänt

Nu längtar jag så fruktansvärt till jul, jag är så less på att plugga och vill bara ha jullov. Jag vill skriva den här jäkla tentan så den är gjord och sen bara åka hem till mamma och baka pepparkakor!!

Den här terminen har gått jättefort och jag kan inte fatta att det bara är 10 terminer kvar nu, i den här takten är jag snart på praktik... Hjälp, det är så mycket man ska hinna med under tiden. Men det är bara skoj även om man ibland (som nu) blir lite less på plugget.

Nästa termin ska vi läsa mer om organen och anatomi igen, det ska bli roligt att få sätta in baskunskapen i ett större perspektiv. Jag längtar dit!!! Böckerna är så trevliga att titta i, jag funderar nästan på om man ska ta med sig en hem och tjuvläsa lite under lovet???

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela