The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Bara plugg

Publicerad 2010-11-15 21:48:11 i Allmänt

Nu är det plugg, plugg, plugg som gäller dygnet runt men slutet börjar närma sig. På torsdag är det dags för muntan och förhoppningsvis går det bra, men jag är verkligen inte säker. Denna är mycket mer omfattande än den förra. Men jag längtar till på torsdag så man kan göra något annat på kvällarna också och inte bara känna att man måste plugga hela tiden.

Vädret har idag varit deprimerande här i Uppsala, ösregn på morgonen som sedan blev snö och sedan något slags snöblandat regn så det slutade med slask överallt. Usch! Jag vill ha lite varmt till helgen så hinner jag kanske gräva klart kolonilotten innan tjälen kommer på allvar.

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2010-11-16 14:09:58

Igår hemskt väder , idag fint ute! Men gräva nu...tror du det fortfarande går? Lycka till m pluggandet!

Postat av: mamma

Publicerad 2010-11-16 17:31:03

Hej Hanna. Idag har jag gjort köttbullar på ett kilo. Det blev så gott, Lycka till med läxorna. Kram mamma.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela