The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Hemma igen

Publicerad 2010-11-21 19:42:12 i Allmänt

Idag var mamma, pappa och Anders så snälla att du hjälpte mig och körde mig till Uppsala så jag äntligen kunde få med mig lite tavlor.

Jag har nu bestämt mig för att "tapetsera" väggarna med tavlorna så jag slipper se de igenspaklade hålen på väggarna. Men det här med tavellistkrokar och fiskelina var svårare än jag föreställt mig så nu hänger några tavlor snett. Men de som jag fick hjälp med av mamma att sätta upp sitter fantastiskt bra. Bl a den jag fick från ARF. Tack igen!

Jag får väl fortsätta med tavlorna en annan dag när jag är lite piggare och har lite mer tålamod.

Idag har jag även hunnit julpynta på rummet och det blev jättefint. Jag har dock inte tänt julstjärnan än, den får vänta till 1:a advent. Även gardinerna kom på plats idag och det är så skänt, nu börjar det likan ett riktigt hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela