The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Måndag igen

Publicerad 2010-11-29 18:32:28 i Allmänt

Idag var en ganska trött dag. Jag har inte sovit ikapp från helgen än. I lördags var jag och Camilla på hästfesten i globen. Det var jättekul, speciellt roligt att Malin och Tamina vann sista klassen. Det var också kul att gå på mässan och kolla in alla bra erbjudanden. Synda bara att jag varken har någon häst att köpa saker till eller några pengar att handla för. Men jag lyckades ändå köpa två julklappar till Aiko, en från mig och en från Henrik.

Nu står jag i köket och kokar polkagrisar. Jag hoppas verkligen att det ska bli bra. Men det ska koka länge och sedan ska man få i en massa luft utan att bränna sig, smeten är ca 150 grader, så jag får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela