The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Snart tenta

Publicerad 2010-11-13 14:18:19 i Allmänt

Jag har nu snart tenta, på torsdag, så jag pluggar mest hela tiden. Det är lite stressigt just nu, vi läser en massa biokemi och cellbiologi och det är inte helt lätt även om bitarna börjar falla på plats.

Idag är det dock dags för Återbjudningen, en fest som vi amöbor ordnar för tvåorna och treorna som tack för nollningen mm. Med anledning av det gick jag upp vid 0700 idag och åt frukost och pluggade till 1000. Sedan började jag göra mig i ordning för kvällen, håret tar lång tid att fixa. Efter lite mer plugg var det dags att städa rummet då det kommer lite klasskamrater så ska vi göra oss i ordning och gå till festen tillsammans.

Funderar på om jag kommer börja plugga lika tidigt i morgon, någonting säger mig att så inte blir fallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela