The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Äntligen fredag och snart får jag besök

Publicerad 2010-10-08 18:24:56 i Allmänt

Idag är det äntligen fredag igen och det känns väldigt skönt, nu väntar en hel helg med roliga aktiviteter. Idag var vi på BMC och hade fallredovisning och sedan uppföljning på fallet. Jag slutade vid 1500 och cyklade hem och lämnade grejor, sedan bar det väg på upptäcktsfärd när jag skulle cykla till Gottsunda för första gången och handla. JAg hittade genvägen dit och handlade massor med mat, det var lite jobbigt att få med allt hem på cykeln men det var som tur var nästan bara nerför på hemvägen.

Efter det har jag ätit middag och umgåtts med mina trevliga korridorskompisar och nu ska jag göra mig i ordning för min gäst som kommer idag. Gissa vem det är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela