The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Äntligen fredag!

Publicerad 2010-10-01 12:45:29 i Allmänt

Idag var det då äntligen fredag igen, mycket härligt. Trots att klockan bara är lite före 13 har jag hunnit gjort mycket i dag. Först var det tentan som skulle skrivas. Det gick bra tyckte jag, jag kunde iaf svara på alla frågorna så nu är det bara och vänta och se om den gick bra.

Efter tentan cyklade jag och hämtade ut nyckeln till mitt nya boende. Jag var inne och tittade på rummet och det var lite slitet men jag tror nog att det kan bli fint med lite möbler och saker. Jag hann även med att boka tvättid och sedan cyklade jag hem.

Nu ska jag strax cykla ner på stan och äta lunch med några klasskamrater och ikväll tror jag att jag åker till Västerås och packar saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela