The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Avstängt vatten

Publicerad 2010-10-26 09:11:36 i Allmänt

Idag ska vårt vatten vara avstängt mellan 0930 och 1400. Jag som tänkte vara smart och gå upp tidigt för att tvätta innan jag börjar skolan vid 1315 var tvungen att tänka om. Inte vill jag riskera att stå med osköljda kläder och inte veta när jag har tvättid nästa gång.

Så nu blir det istället till att plugga lite om DNA, RNA och nukleinsyror. Sedan ska jag laga lunch och då får jag hoppas att ingen har hällt ut vattnet som jag har sparat för att kunna koka pastan till lunchen. Håll tummarna!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-10-26 16:57:57

Hej hanna. Du har inte fått något brev idag.Kramar mamma.

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-10-26 17:00:55

Hej Hanna. Du har inte fått något brev idag. Kramar mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela