The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Bloggen strular

Publicerad 2010-10-07 09:37:19 i Allmänt

Igår skrev jag ett långt härligt inlägg till bloggen och när jag skulle publicera det krånglade sidan så det gick inte. Nu får jag väl försöka skriva ett nytt lika bra inlägg ;-)

Under flytten har jag inte haft något internet och jag har inte haft tid att sitta vid datorn på skolan, så därför har inte bloggen blivit uppdaterad. Men nu är åter internet igång igen.

Inatt har det blåst jättemycket här i Uppsala och jag blev nästan lite orolig, jag har ett träd precis utanför fönstret och hade vinden ändrat riktning lite så hade träden kommit in genom fönstret.

Rummet har nu blivit riktigt fint och jag kan ta hem gäster utan att skämmas, allt är uppackat och det enda som återstår är att hänga upp gardiner, de ligger i Västerås, och att tvätta ett fönster. Får se om jag hinner det idag på min håltimme.

Idag är det föreläsning på epitel i skolan och sedan väntar en mikroskopövning. Ikväll är det kåren som gäller och i morgon händer något riktigt kul!

Hör gärna av er om ni vill att jag ska skriva om något speciellt, ibland får man lite skrivtorka och då är det bra med lite idéer.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-07 15:07:28

Hej

Ser att du har fyllt år, ett jättestort grattis så är i efterhand.

Ditt nya rum ser verkligen trevligt ut.

Det är tomt här uppe utan dig, saknar våra pratstunder.

Ha det bra

Annette



Postat av: Karin

Publicerad 2010-10-07 17:07:17

Var inte fönstrena tvättade innan du flyttade in?? Säg till om du vill låna fönsterskrapa! Jag vill komma och hälsa på dig snart!

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-10-08 15:30:51

Hej Annette! Tack så mycket! Jag saknar också våra pratstunder, de var så trevlig och konstruktiva. Hoppas allt är bra med dig annars.



Karin: De var tvättade men väldigt flammiga så jag tänkte att jag ska tvätta om de innan det blir vinter och kallt.



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela