The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Cykelfixardag

Publicerad 2010-10-12 18:19:54 i Allmänt

Idag var det föreläsning och mikroskopering som stod på schemat. Det var ganska intressant och efter det gick vi (jag, Lovisa och Camilla) upp till kåren. Vi satte oss och kollade igenom det vi ska göra i morgon, vi ska laborera proteiner. Vid 1630 far det FiQ på kåren och jag åt en god Amerikansk äppelkaka med vaniljsås.

När vi skulle gå därifrån såg jag att det var cykelfixardag på kåren så jag passade på att tvätta min cykel och prata med några äldrekursare innan jag åkte hem. På vägen hem flyttade mitt bakdäck på sig så att det går mot ramen och det gick jättetrögt att cykla. Tack Henrik för att du flyttade mitt bakdäck, det hjälpte ju ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela