The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Fredag igen

Publicerad 2010-10-22 18:21:39 i Allmänt

Efter att det igår var söndag blev det då idag fredag. Mycket härligt.

Efter skolan åkte jag ned på stan och köpte en ny lampa till mitt cykellyse så nu fungerar det äntligen igen. Jag stannade även på Stjärnurmakarna och tittade på en klocka. Jag har inte haft någon klocka på flera år men jag har på sista tiden kommit på mig själv att titta på klockor så jag börjar undra om det inte är dags att köpa en.

Jag var även förbi BodyShop och köpte en massa härliga produkter. Jag älskar verkligen deras produkter! På vägen hem från stan cyklade jag förbi en blomaffär och köpte lite lökar som jag ska plantera i min nya kolonilott så jag får blommor till våren! Det är så härligt med lite blommor på våren. Jag måste också höstgräva lotten men jag har inte fått nyckeln än.

Nu sitter jag och väntar på att Henrik ska komma och i morgon är det äntligen dags för Mamma Mia i Globen. Det ska bli så himla roligt och innan dess väntar middag med familjen, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela