The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Inflytt

Publicerad 2010-10-02 20:22:03 i Allmänt

Idag har jag påbörjat min inflyttning i mitt rum där jag äntligen ska bo på obestämd tid. Det känns skönt att efter 6 veckor på "resande" fot äntligen få något som är mitt. Jag har inte tagit några bilder än, men jag ska göra det i morgon när jag fått lite mera ordning. I morgon ska jag också köpa en ny säng och det ska bli underbart att slippa sova i en extrasäng. Det har varit guld värt att få låna den men min rygg längtar efter att få sova i en riktig säng.

Nu ska jag återgå till spelet jag och brorsan spelar...

Ha en bra helg!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-10-04 20:24:15

Vad fint du har fått det iditt nya rum, Kramar mamma.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela