The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Lördag

Publicerad 2010-10-23 08:50:42 i Allmänt

Nu är allt som vanligt igen, det är helg och jag vaknar 0730 och är klarvaken. Försöker somna om men det är lönlöst. Så jag får sätta på tvn som får underhålla mig ett tag medan Henrik sover. Nu har det gått över en time och jag har tröttnat på tvn och övergått till datorn. Undrar när det är dags för frukost? Jag börjar bli hungrig.

Idag skulle solen ha skinit men än så länge är det mulet och grått men det kanske löser sig under dagen. Jag har tänkt plantera lite vårlök på lotten idag. Hoppas det fungerar fortfarande. Jag planerar även att plantera lite vitlök, problemet är ju bara att jag inte har grävt landet än men jag känner att jag inte vågar vänta längre. Om frosten och tjälen kommer så går det ju inte att plantera sen. Och det känns viktigt att hinna plantera lökarna så jag får lite blommor till våren.

Nu ska jag återgå till att surfa lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela