The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Måndag igen

Publicerad 2010-10-11 16:05:18 i Allmänt

Idag hade vi två föreläsningar, en om pH och en om proteiner. På lunchen passade jag och Henrik på att äta tillsammans. Vi åt buffé och det var gott. Nu ska vi snart laga middag innan Henrik ska åka igen. Känns väldigt tråkigt att bli ensam igen men desto bättre för studierna då jag inte har pluggat något alls under tiden han har varit här.

Så det blir lite att ta igen med start i kväll. Jag har också planer på att ta mig ut i skogen och försöka plocka lite svamp någon dag.

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2010-10-11 17:37:13

Åt ni buffé på Rudbeck? Eller Sven Dufva?

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-10-11 18:27:05

Vi åt på Sven Dufva.

Postat av: L.edberg@Telia Com.

Publicerad 2010-10-12 18:20:04

Hej Hanna .Kul att läsa om alltn du gör. Tack för att ni hälsade på i heigen. Det var trevligt tyckaer vi i Västerås. krakar mamma.

Postat av: [email protected]

Publicerad 2010-10-12 18:21:55

Förlåt mina stavfel. Kramar mamma.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela