The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Snart helg igen

Publicerad 2010-10-14 20:30:15 i Allmänt

Idag hade vi sista delen av laborationen. Även den blev klart lite innan schemat så vi fick tidig lunch. Det var skönt för då hann vi påbörja skrivandet av laborationsrapporten. Det gick bra och vi är nu nästan klara.

Jag har även varit på biblioteket på KC (klinikcentrum, Universitetsdjursjukhuset) idag och läst lite hästböcker. Det är ett underbart bibliotek inriktat på veterinärmedicin. Det har i princip alla böcker man kan tänka sig om hästar så jag tror jag kommer gå tid ganska ofta när jag har tid över för att läsa lite eller låna hem en bok.

Nu tänkte jag presentera två av mina bästa grannar i korridoren. Det är Vilgot och Ester.


Vilgot är han till vänster och Ester sitter till höger. Vilgot är så himla söt och snäll, han är min absoluta favorit. Han har ett underbart underbett och så bedårande ögonbryn. Även Ester är väldigt snäll och gå men Vilgot är bäst.

Jag hoppas jag får återkomma igen med nya bilder av de två små!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela