The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Tvättar och pluggar

Publicerad 2010-10-26 20:20:42 i Allmänt

Idag var skolan mellan 1315 och 1500. Det var en föreläsning om kolhydrater. Den var ganska givande och jag förstod i princip allt. Efter föreläsningen var jag på mentorsträff på kåren.

Idag provade jag att laga den första måltiden som jag fick igår. Det var dillbakad torsk. Det blev riktigt gott och det blev middag och tre matlådor. Fullt godkänt!

Nu har jag tvättat två maskiner med tvätt och så pluggar jag på kolhydrater och DNA från igår.

I morgon väntar bl a en ben och broskföreläsning.

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-10-27 17:56:13

Hej Hanna. Som jag tidigare meddelat var jag till Joker och köpte godis. Det var så mycket folk där så det var nästan kaos. Men jag fick min lilla påse, Här regnar det och blåser. Kram mamma.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela