The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Äntligen helg

Publicerad 2010-09-11 19:46:04 i Allmänt

Denna helg är jag och hälsar på hos mamma och pappa. Det är riktigt skönt att kunna åka hem så här över en helg med bussen bara. Det tar bara 1,5 h och så vips är jag hemma. Jättehärligt! Det var länge sedan jag var hemma två helger så tätt inpå varandra.
Dock så känns det fortfarande jättejobbigt att bo så långt ifrån Henrik. Jag har verkligen inte vant mig än men nu är det bestämt när han ska komma och hälsa på och det känns så skönt. Att jag vet när vi träffas nästa gång, men självklart är det alldeles för lång tid tills dess.

Tänkte att jag skulle ta och fota lite mer så att jag kan lägga upp mer bilder här på bloggen. Det blir ju mycket roligare att läsa då men jag glömmer bort det hela tiden. Ska verkligen försöka komma ihåg att fota när det händer något skoj inte efteråt när det är försent att fota.

Nu vill jag ägna några rader åt min syster. Hon har varit så snäll denna vecka när jag har varit sjuk. Hon har kommit och hälsat på och bjudit hem mig på te och jag har fått presenter och en massa skoj! Många kramar till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela