The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Födelsedag!!

Publicerad 2010-09-30 19:59:16 i Allmänt

Idag började min födelsedag med att Karin kom och väckte mig med frukost på sängen och present. Sedan åkte jag till skolan och pluggade hela dagen, tentan är ju i morgon. Efter skolan gick jag och Karin ut och åt på V-Dala.

Så här glad var Karin!


När vi kom ut var det lite cyklar i vägen. Min står i mitten.


Nu ska jag titta igenom embryologin en gång till innan det är dags för att titta lite på tv.

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2010-09-30 21:38:05

Tycker jag känner igen personen på bilden=) Hoppas du haft en riktigt bra födelsedag! Även om tårtan blev ett wienerbröd=) kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela