The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Förkylning och osteologi

Publicerad 2010-09-06 18:53:26 i Allmänt

Idag började vi med osteologin som går ut på att vi ska lära oss alla ben, med tillhörande viktiga utskott och ytor. Det känns just nu ganska jobbigt men det ska väl gå det med.

Jag vaknade med en så fruktansvärd halsont som har följts av huvudvärk och ont i öronen. Jag håller nog på att bli ordentligt förkyld. Det känns väldigt jobbigt då jag behöver plugga men jag orkar helt enkelt inte, jag höll på att svimma på skolan idag. Sedan jag kom hem har jag bara sovit men nu har jag ätit lite varm soppa också så nu ska jag lägga mig i sängen igen och se om jag kan titta på lite saker eller om jag somnar om.

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2010-09-06 19:29:33

Krya på dig!

Postat av: Malin

Publicerad 2010-09-07 10:38:06

Krya på dig gumman! Farlig bakterieflora där nere i "södra" Sverige... Kram på dig!

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-09-08 17:06:12

Tack vad ni är snälla! Jag gör mitt bästa men det verkar gå långsamt.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela