The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Nollning och dissektioner

Publicerad 2010-09-01 08:46:22 i Skola

Jag har precis kommit hem efter att ha varit på skolan klockan 0500 i morse. Då vankades det nollning och frukost. Nollningen här är inte på något sätt förnedrande utan idag var det tävligar med olika stationer, organ blandades med djurraser och olika ben. Tyvärr vann inte min grupp men det var kul iaf. Sedan var det frukost och umgänge. Nu är jag ledig ett par timmar så jag har cyklat hem igen. Jag måste passa på att berömma mig själv lite. Jag har cyklat varje dag och idag blir det ju två gånger 6,1km enkel väg! Men jag måste säga att det går väldigt bra speciellt efter att jag har pumpat däcken.

Jag tror jag ska förbereda mig lite inför första dissektionen som vi har idag (råtta) och sedan vila lite innan det är dags att äta lunch och åka tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela