The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

På bättringsvägen

Publicerad 2010-09-10 22:38:48 i Allmänt

De senaste dagarna har jag kämpat med min förkylning. Jag har tagit mig till skolan för att vara med på de obligatoriska momenten för att sedan ta mig hem så fort som möjligt och lägga mig i sängen.
Nu börjar jag dock bli lite bättre = jag måste inte ligga i sängen hela kvällen för att inte svimma av utmattning.

Under veckan har det annars inte hänt så mycket roligt, idag dissekerade vi en mink och det gick bra. Det var lite lättare att de olika delarna nu när djuret var lite större och det var mycket givande.

Eftersom jag nu mår bättre så ska jag försöka uppdatera bloggen oftare igen.

Men nu ska jag sova, även om jag har sovmorgon imorn. Men jag är så himla trött!


God Natt

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2010-09-11 18:54:07

Var det inte roligt att hälsa på mig??=)

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-09-11 19:47:44

Självklart var det underbart att hälsa på dig! Det var så skönt att bara sitta i soffan och dricka tv och slötitta på tv! KRAMAR

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela