The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Söndag

Publicerad 2010-09-12 21:29:18 i Allmänt

Idag hände en väldigt konstig sak. Jag och resten av familjen, mamma, pappa och brorsan var ute i trädgården och fikade och plockade plommon och äpplen. Efter ett tag gick jag in och hörde ett så konstigt ljud från övervåningen. Det liksom surrade. Jag lyssnade igen och funderade men jag kunde inte förstå vad det var så jag beslöt mig för att gå upp och undersöka saken. Då såg jag att det var mammas symaskin som stod och sydde av sig själv. Den hade nog gjort det ganska länge för det rök vit rök ur den och det luktade bränt, jätteläskigt. Till saken hör att pedalen inte var nedtryckt utan att den helt enkelt hade startat av sig själv.

Nu är jag tillbaka i Uppsala efter en helg i Västerås och jag tror att det blir en tidig natt eftersom jag måste kurera min förkylning. I morgon väntar föreläsningar och dissektion.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela