The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Tillbaka i Uppsala

Publicerad 2010-09-26 18:38:40 i Allmänt

Nu är jag tillbaka i Uppsala och det var faktiskt skönt att komma "hem". Det känns ju inte riktigt som mitt hem än, jag flyttar ju till helgen och så har jag bara bott i rummet i knappt 4 veckor, men det kändes ändå skönt att komma till mitt egna bo. Jag har hunnit ätit middag och nu pluggar jag latin för fulla muggar. Har dock snart tänk ge mig, det känns inte längre som det går in så mycket nytt utan det är bättre och ta det lite lugnt och så får jag se hur det går i morgon. Det känns ändå som det kommer gå bra, och just därför känns det så jobbigt om det inte skulle gå vägen.

Eftersom jag inte börjar förrän klockan 1200 så hinner jag ju faktiskt kolla upp något om jag upptäcker att jag glömt något över natten :-)


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela