The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Umgänge med familjen i fokus

Publicerad 2010-09-25 19:17:34 i Allmänt

Idag har jag ägnat tiden till att umgås med mamma och brorsan. Det känns viktigt just nu att spendera tiden med min familj. Vi gick på stan och tittade på Västerås nya galleria och så gick vi på Bondens marknad. Det var trevligt och vi köpte fina tomater. Jag hittade även lite kläder som jag köpte. Det är konstigt det slutar alltid med att jag handlar när jag är på stan. Tänk vad mycket man "behöver" när man är på stan.

Men det var iaf fina saker jag fick köpa och även mamma och brorsan handlade lite nytt till hösten.

Ikväll så har jag försökt plugga men jag har svårt att koncentrera mig. Mamma hjälpte mig lite och det var bra. Nu ska jag titta på tv och ha det skönt resten av kvällen så ska jag försöka plugga lite mer intensivt. Jag hoppas verkligen att jag klarar den muntliga tentan på måndag trots att jag inte orkat studera så mycket de sista dagarna. Men jag känner att jag har ganska bra koll ändå, även om inte alla detaljer sitter på plats. Så med lite tur borde det gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela