The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

29 april

Publicerad 2011-04-29 08:00:47 i Allmänt

God morgon!

Just nu ligger jag i sängen och vilar lite innan jag ska gå till skolan. Nu när jag har hunden här går jag upp tidigt varje morgon för att han ska få en ordentlig promenad och hinna äta innan jag går till skolan. Men det resulterar också i att eftersom jag oftast börjar 0915 så får jag ganska mycket tid över på morgonen. Så idag har jag städat lite och nu surfar jag lite på internet.

I skolan hade vi igår getövning så vi kollade killingarna och mammorna, vi vägde dem, kollade mjölkens sammansättning tog puls osv. Det var skoj, killingarna är så underbart söta men tyvärr glömde jag telefonen så det blev inga bilder.

Annars har jag just nu inte så stor pluggmotivation, vi har ju trots allt pluggat ganska hårt sedan i augusti och jag ser sommarlovet hägra i fjärran. Det är ju faktiskt mindre än 5 veckor kvar nu. Jag längtar så. Sedan här det dags för 3 månaders ledighet!!! Underbart! Men jag tror jag kanske kommer få lite tråkigt, men vad gör väl det. :-)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-01 21:14:06

Hej Hanna. Tack för en trevlig dag och god mat .Kram mamma.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela