The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Tillbaka i verkligheten

Publicerad 2011-04-27 08:21:40 i Allmänt

Nu är jag tillbaka i Uppsala efter 11 dagars lov. Jag har hunnit vara i stugan i Åre och åkt skidor och sedan firade jag påsk med Henrik i Uppsala. Han hade även med sig Aiko och nu bor han hos mig :-)

Det är jätteroligt men jag har kommit på att det är en ypperlig anledning att inte plugga. Man kan ju leka med hunden istället.

Eller så leker hunden med mig...Det gör han här, istället för att låta mig ignorera honom har han klättrat upp i famnen och jag huvudet och leksaken på skolböckerna på skrivbordet, haha.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-27 21:20:36

Hej Hanna. Det var mucket trevlig läsning nu. Här är grön och skönt. Kram mamma.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela