The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Tisdag 30/8

Publicerad 2011-08-30 20:05:24 i Allmänt

Då var även andra skoldagen över och jag måste erkänna att det går lite trögt. På föreläsningarna går det bra och jag lyssnar och förstår men när jag kommer hem är jag helt slut. Jag orkar ingenting. Det är lite trist men jag antar att det är för att jag inte är van efter ett så långt sommarlov.

Men efter skolan idag har jag iaf lyckats rensa lite mer i landet, skörda potatis och mynta och göra citronsaft. Hum, borde ha pluggat också men det hinns ju inte med när man måste sköta landet :-)

I morgon har vi bara halvdag och det ska bli väldigt skönt. Jag känner mig så trött men jag har lite svårt att sova nu också så det är kanske det. Jag tror jag måste börja träna någonting så jag blir lite tröttare. Jag hoppas börja springa igen men jag vet inte om foten håller (jag stukade den rejält i sommar) men det får jag ju aldrig veta om jag inte provar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela