The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Måndag 5/12

Publicerad 2011-12-07 22:00:00 i Allmänt

I måndags klev jag upp med tuppen före klockan 0500 och skynda dig mig i ordning, Henrik skjutsade mig till flygplatsen innan han åkte till jobbet och jag satt mig och sov en stund innan jag klev på planet och sov en stund till där innan frukosten serverades, jag älskar verkligen SAS för att de serverar gratis frukost! Sedan sov jag en stund till innnan planet landade på Arlanda. Då skyndade jag mig till tåget, köpte biljett och insåg att tåget var försenat.Jag kom fram till Uppsala någon minut innan nio och lyckades med supercykelns hjälp ta mig till skolan till 0913 och vi började 0915 så jag hann :-) Föreläsningar och mikroskopering följde innan jag åkte hem och for och handlade. Sedan blev det plugg och godnatt!

Som jag skrev tidigare har jag fått Body Shops julkalender i julklapp, dagens bild är på vad jag har fått hittills. Schampoo, handcremé, makeupremover, duschkräm och mascara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela