The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Tisdag

Publicerad 2011-12-07 22:14:00 i Allmänt

Tisdagen började tidigt att väckarklockan ringde vid 0700 och jag insåg att jag hade sovit som en stock i 9 h och inte rört mig det minsta under natten. Klockan 8 är jag på kåren och lagar lunch till en uthyrning innan jag åker till skolan och lyssnar på föreläsningar om cirkulation. Efter lunchen mikroskoperade jag och Jenny och sedan pluggade vi en stund innan vi gick till kåren och fickade vid halv femtiden. Efter fikat var det vår tur att sälja fika och fixa efterrätt till en annan uthyrning. Jag var hemma någon gång mellan 19 och 20 och pluggade lite innan jag tittade på tv en stund och sedan gick och la mig!

En vintrig morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela