The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Världens bästa syskon

Publicerad 2011-12-01 12:49:27 i Allmänt

Ja, världens bästa syskon det måste jag ha. I morse överraskades jag med ett stort paket. Trots att jag inte fyllde år och att det är några dagar kvar till julafton. Men det var tydligen en julklapp som jag skulle öppna idag. I paketet fanns en stor adventskalender från Body Shop. Bakom varje lucka finns en produkt från dem :-) Idag fanns där hårschampoo. Så dagens bild blir såklart på den!

Kommentarer

Postat av: Lucas Gustavsson

Publicerad 2011-12-01 13:44:58

Lucka 1 har öppnats i julkalendern i min blogg! Var med och tävla om en mycket fin halsring om du vill :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela