The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Hemma hos mamma och pappa

Publicerad 2011-02-18 14:20:42 i Allmänt

Igår efter skolan åkte jag till mamma och pappa, jag kände att jag behövde komma hem ett tag över helgen. Det var skönt eftersom jag nu får en tredagarshelg. Jag har precis gjort tiramisu som vi ska äta till efterrätt i kväll. Jag ska också göra egen aioli till räkmackorna som vi ska äta till middag -Mums! Men det får nog vänta en stund eftersom jag behöver plugga också. Jag har så smått börjat känna att jag ligger efter lite med studierna så jag ska försöka ta tag i det ordentligt nu.

Så jag får nog gå och sätta mig vid histologiboken nu en stund innan jag tar tag i matlagningen igen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela