The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Snöstorm

Publicerad 2011-02-11 08:26:32 i Allmänt

Sedan igår har det snöat massor här i Uppsala, iaf med Uppsalamått mätt. Det har kommit ca 2 dm och det är problem men lokaltrafiken och tågtrafik samt även flygtrafiken denna gång. Jag var ute och promenerade i morse och tog då denna bild av skolan.



Idag har vi en kort skoldag, vi går bara 0915-1200, det ska bli väldigt skönt. Efter skolan har jag tänkt åka ner på stan och kanske köpa lite vårkläder, men det känns lite konstigt i snön. Men man kan ju iaf kolla och prova lite. Förhoppningsvis blir det även en fika på stan. Jag tänkte göra ett undantag från mitt godis och kakförbud idag. Jag är så himla sugen på att fika, jag har inte gjort det sedan i början av januari. Det är ett led i min nya kampanj att börja träna lite mer och äta mindre onyttigt så jag kanske går ner lite i vikt. Det har jag faktiskt lyckat med men det är några kilo kvar till min målvikt. Men dit ska jag! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela