The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Kanyler... Idag har föreläsningarna om hjä...

Publicerad 2011-01-25 22:07:14 i Allmänt

Kanyler... Idag har föreläsningarna om hjärtat fortsatt, det är intressant men mycket att lära. Efter lunch hade jag yrkesförberedande träning, vi fick lära oss sätta kanyler och permanentkanyler. Det var jätteskoj att äntligen få lära sig något praktiskt som jag kommer ha nytta av. Efter skolan har jag pysslat med lite av varje, jag har tom lyckata plugga lite. Det har varit lite av det på sista tiden. Jag ska försöka ändra på det även om jag ska på debatt om antibiotika till djur i morgon. Men nu är det snart helg igen så jag kan kanske plugga ikapp lite då, nej förresten då är det ju vikingafest :-)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-28 13:12:01

Hej Hanna, Visst är det kul att få lära sig lite praktiska saker. Krya på Dig. Kram mamma.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela