The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Mitt nya jag...

Publicerad 2011-01-21 08:03:00 i Allmänt

För er som inte har träffat mig på ett tag så kan jag berätta att det har skett en smärre förändring.

Ni ska få en ledtråd:


Japp, det trodde ni aldrig va? Håret är avklippt så det är nu ca 40-45 cm kortare. Men inte allt, jag har inte stubb :-)

Nu ser jag istället ur så här...


...och så här!



Iaf när frisören har fixat till det. Jag får nog göra en insats snart och fixa till det lite mer än att bara rufsa i det :-)

Kommentarer

Postat av: Malin J

Publicerad 2011-01-21 08:38:37

Vad fint! Supersnyggt! Hoppas du blir mer nöjd den här gången! Vad har du gjort av flätan? Har du sålt den, visst får man ganska bra betalt för hår? Vi saknar dig!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-24 21:44:09

Hej Hanna. Du är jättefin med din nya frisyr. Kram mamma.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela