The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Träningen är igång

Publicerad 2011-01-24 21:49:20 i Allmänt

Idag var det skola igen som vanligt, föreläsning om cirkulation och sedan dissektion på bihålor och larynx (struphuvudet).

Det var intressant och kändes lite som en repetition.

Nu på kvällen var jag och Jenny iväg och spelade innebandy, det var jätteskoj och vi har bestämt att det ska bli en vana. Jag har också börjat kolla på fröer som jag ska beställa och odla på min kolonilott.

Men nu är jag så trött efter innebandyn så jag tror att jag ska sova.

Ja Malin, jag trivs jättebra i min nya frisyr :-)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-25 17:50:14

Hej Hanna . Va roligt att du tycker det är kul att spela innebandy. Men det måste väl vara fler än bara två som spelar? Kram mamma.

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-01-25 17:56:28

Hej mamma! Ja då, vi var 11 st som spelade :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela