The Flying Vet

En historia om en veterinärstuderandes underbara värld!

Slattpub igår slapp dag idag

Publicerad 2011-06-02 14:51:04 i Allmänt

Igår firades tentan och terminsavslutningen med grillning och sedan slattpub på kåren. Det var underbart väder och jättevarmt och det var nästan hur många människor som helst på området som grillade och festade.

Jag grillade med Aiko, några kompisar från klassen och några av deras pojkvänner. Sedan gick vi till kåren där det var slattpub. Det var väldigt trevlig och det var mycket folk, det var kul, jag tycker ofta att det brukar vara ganska lite folk på kåren men igår var det som sagt mycket och det var full fart hela kvällen.

Idag tog ja en härlig sovmorgon till halv nio och sedan gick jag ut på promenad med Aiko, när jag kom hem kom jag på att jag hade glömt nyckeln inne och var utelåst...så jag fick sitta ute och vänta ett tag men det gjorde inte så mycket, det var ganska varmt och skönt att sitta ute. Efter ett tag kom jag dock in. Sedan har jag tvättat och städat hemma och kastat och sorterat papper. Det känns skönt att få det fint inför sommaren och det nya skolåret.

Sedan har jag också varit på stan och köpt examenspresent till Karin, vilken tur att affärerna har öppet trots att det är röd dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela